mozgás  séta  

Fontos a mozgás! De melyik a leghasznosabb?

2018.01.08.
Sokan tanácstalanok vagyunk, amikor választás elé kényszerülünk, mégis milyen sportot válasszunk. Mert ugye mozogni kell!

Egy harvardi kutató, I-Min Lee összegyűjötte azt az öt mozgásformát, amelyek egyszerre hatékonyak és kíméletesek. 

Séta: Bármennyire furcsán hangzik, de a séta ugyanolyan fantasztikus testmozgás, mint a futás vagy kardiózás. Már napi 30 perc gyaloglás csodákat művel, ugyanis nemcsak a testet erősíti: kutatások bebizonyították, hogy a séta az időskori elbutulás és a depresszió ellen is rendkívül hatásos.

Saját testsúllyal való edzés: Az egyik legjobb izomerősítő módszer, ha a saját súlyunkat használva végzünk gyakorlatokat. Mindezt persze szépen fokozatosan, ugyanis nem olyan könnyű, mint amilyennek sokan gondolják.

Úszás: A legtökéletesebb mozgásforma, hiszen minden izmunkat átmozgatja, erősíti a szívet, valamint a testünket sem terheljük meg a vízben.

Tai Chi: A lágy mozgásokból álló kínai harcművészet egyik előnye, hogy mozgás közben a relaxálásban is segít. Tehát a fizikai erőnlét javítása mellett, távol tartja a stresszt és a negatív gondolatokat.


noizz.hu

fotó:internet