Rendhagyó kampányba kezdett április 9-én a Baptista Szeretetszolgálat annak érdekében, hogy minél többen megismerkedhessenek értékes segítő, mentő munkájukkal. Hiszen legyen szó akár természeti katasztrófáról, akár egyéni tragédiáról, a segélyszervezet számtalan jó ügyért kiállt az elmúlt 20 évben.
A kampány első hetében ezért olyan „bajkártyákkal” kerültek közelebb az emberekhez, amelyek biztosítják mindenki számára a bővebb információszerzést. „A baj nem válogat, de mi sem a bajok között. Szeretnénk minél több ember tudtára adni, hogy az alapítvány munkatársai nap, mint nap azért dolgoznak, hogy segítsenek a rászorulókon” – mondta Szenczy Sándor, a Baptista Szeretetszolgálat vezetője.
A kampány további részében pedig Budapest öt helyszínén egy-egy katasztrófahelyzetet megjelenítő, figyelemfelhívó köztéri installációval találkozhatnak majd a járókelők. A szervezet elmúlt években végzett munkáját mutatja be például az Erzsébet téri Akvárium vörösre festett vize, amely a vörösiszap-katasztrófa áldozatainak megsegítésére hívja fel a figyelmet, a Vigadó téri kikötőnél elhelyezett süllyedő házak, amelyek az árvízkárosultaknak biztosított segítséget jelképezik, a Deák térnél felépített nappali részlet pedig a hajléktalanok megsegítésére fókuszál.
A Baptista Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb civil szervezete, intézményein keresztül naponta mintegy 30 000 embernek nyújt segítséget. Munkáját közel 3000 munkatárs és ezer önkéntes segíti országszerte és nemzetközi szinten.
További információ:
www.bajbanvagyok.hu
www.baptistasegely.hu