Vendégek a Kossuth Gimnáziumban

2017. október 5-9. között a Berde Mózes Unitárius Gimnázium XI.B osztályos tanulói a Határtalanul program keretében részt vettek egy kiránduláson a nyíregyházi Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium partnereként, Nyíregyházán és Észak-Kelet Magyarországon.

A tanulóknak és kísérő pedagógusoknak felejthetetlen élményekben volt részük.
Első nap, az aradi vértanúk napján, megkoszorúztuk Damjanich János vértanú tábornok szobrát, majd ezt követően részt vettünk a nyíregyházi evangélikus templomban tartott emlékünnepélyen. Este táncházban voltunk.

A második nap meglátogattuk a diósgyőri várat, ezt követően a lillafüredi Szent István- barlangot. Délután a miskolctapolcai barlangfürdőben töltöttük az időt.
Harmadik nap Debrecenben kirándultunk. Meglátogattuk a Déri Múzeumot, ahol több érdekes kiállítás mellett lehetőségünk nyílt Munkácsy Krisztus-trilógiájának megtekintésére. A délutánt a Hortobágyon töltöttük, ahol megpihentünk a híres kilenclyukú híd lábánál és ismerkedtünk az alföldi emberek szokásaival.

Utolsó nap délelőtt meglátogattuk a sóstóhegyi Vadasparkot, majd délben elbúcsúztunk kedves vendéglátóinktól. Élményekkel tele és vidáman érkeztünk haza.

#kapcsolódó

Óvodás angol foglalkozások a Bemben

Ingyenes, játékos angol nyelvű foglalkozásokon vehetnek részt a nagycsoportos...

40 ország és 250 kiállító – Az Utazás Kiállítással nyitotta az évet a TDM

40 ország és 250 kiállító – Az Utazás...