Szigligeti élménybeszámoló

2022. augusztus 14. és 19. között a hagyományokhoz híven Nyíregyházi Móricz Zsigmond Általános Iskola, a Kertvárosi Tagintézmény és a Váci Mihály Tagintézmény tanulói tölthettek egy élményekkel teli hetet a Szigligeti Gyermeküdülőben.

Vasárnap nagy izgalommal kezdődött, hiszen reggel elindultunk Szigligetre. A hosszú utazást követően megérkeztünk a táborba, elfoglaltuk a szobákat, és máris a Balatonba vetettük magunkat. Vacsora után még pingpongoztunk, beszélgettünk és közösen játszottunk.

Hétfőn reggeli után elindultunk a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőbe. Az időjárás kedvezett nekünk, egész nap ragyogó napsütésben volt részünk és szuper volt a hangulat. Miután visszaértünk a táborba, megvacsoráztunk, majd folytattuk a játékokat és közben zenét hallgattunk.

Kedden a Tapolcai-tavasbarlang élményközpontjában egy rövid bemutató után a tavasbarlangot kis csónakokkal eveztük körbe. Ezt követően a tapolcai Malomtó partján gyönyörködhettünk.

Szerdán délelőtt a Balaton partján strandoltunk. Délután Sümegre indultunk, ahol történelmi lovasbemutatót láthattunk. Magyar és mongol lovasok több próbán mérték össze tudásukat, mindenki lelkesen szurkolt, buzdította őket. Minden próba után a lovasok virággal jutalmazták a közönség soraiban ülő hölgyeket, kislányokat.

Csütörtökön Ilus nénit egy névnapi köszöntéssel leptük meg, majd a reggeli után a szigligeti várat néztük meg, ahol egy rövid solymász bemutatót is láthattunk. Zárásképpen, délután lementünk idén utoljára a strandra és pénteken reggel indultunk haza.

Szeretnénk megköszönni a buszsofőrök, a gondnok, a takarító néni és a szakácsok áldozatos munkáját!

Legnagyobb köszönet a tábor vezetőjének, Dr. Hudákné Fábián Nórának jár, aki évről évre változatos programjaival és szeretetével varázsolja ilyen csodálatossá a gyerekek és kísérő tanáraik hetét!

A kísérő pedagógusok nevében köszönjük a csapatépítő megbeszéléseket és az együtt töltött időt!

#kapcsolódó

Megfojtotta feleségét

Beismerte tettét, de kérte tárgyalás tartását a felesége megfojtásával vádolt...

Rendőri felvezetés a Bringa Piknik miatt

Rendőri felvezetés a Bringa Piknik...

Május 14-én, szombaton 9.00 órakor startol el az idei Bringa Piknik Nyíregyházáról,...