Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
pályázatot hirdet
az alábbi munkakör betöltésére:
Munkakör megnevezése:
Gazdasági ügyintéző – Vagyongazdálkodási Osztály
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan időre szóló jogviszony (6 hónap próbaidővel)
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye, 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Szervezeti és Működési Szabályzata alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatok:
Kapcsolatot tart az önkormányzati alapítású, illetve tulajdonú gazdasági társaságokkal.
Figyelemmel kíséri, elemzi a társaságok vagyoni, pénzügyi, likviditási, jövedelmezőségi mutatóit, melyek alapján javaslatot tesz a tulajdonosi beavatkozásra.
Döntésre előkészíti a Közgyűlés, valamint a közgyűlési bizottságok elé kerülő gazdasági társaságokkal kapcsolatos előterjesztéseket.
Döntésre előkészíti a gazdasági társaságok – polgármester elé terjesztendő – éves beszámolóit, üzleti terveit, azok évközi módosításait.
Segíti a gazdasági társaságokban lévő részesedésekkel, valamint egyéb közhasznú szervezetekben lévő vagyonnal való hatékony gazdálkodást.
Javaslattal él az egyéb pénzügyi befektetések, részesedések hasznosítására (üzletrészek, részvények, vagyoni bevételek, egyéb értékpapírok).
Részt vehet a gazdasági társaságok felügyelőbizottsági ülésein, az ügyvezetéstől, könyvvizsgálótól felvilágosítást kérhet.
Részt vesz az önkormányzat költségvetési előirányzata tervezésében, a támogatási igények és lehetőségek egyeztetésében.
Előkészíti az önkormányzati cégekkel kapcsolatos üzemeltetési, vagyonkezelési, közszolgáltatási szerződéseket.
Ellenőrzi és nyomon követi a vagyonkezelési szerződésekhez kapcsolódó adatszolgáltatási, beszámolási és nyilvántartási kötelezettségek teljesítését.
Kapcsolatot tart a vagyonkezelést végző szervezetekkel.
A társaságok évközben felmerült forrásigényei alapján előkészíti a hitelfelvétellel kapcsolatos elvi döntéseket.
Figyelemmel kíséri az önkormányzati részesedések alakulását.
A költségvetési gazdálkodást érintő kiadmányozási rend szabályozása alapján gyakorolja a szakmai teljesítések igazolását.
Ellátja a vis maior támogatás igénylésével, felhasználásával, elszámolásával kapcsolatos feladatokat.
A feladatkörébe tartozó ügyekben kapcsolatot tart a társosztályokkal.
Előkészíti és kezeli az önkormányzati tulajdonú gazdálkodó szervezetek vezető tisztségviselőivel kapcsolatos személyügyi anyagokat.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
Magyar állampolgárság,
Cselekvőképesség,
Büntetlen előélet,
Közgazdász végzettség
Elvárt kompetenciák:
Kiváló szintű szervező és problémamegoldó képesség,
Jó kommunikációs képesség,
Megfelelő teherbírás, csapatszellem, lojalitás.
Előnyt jelent:
Közigazgatásban szerzett gyakorlat.
Gazdasági társaságoknál szerzett pénzügyi, gazdasági vonalon szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
fényképes szakmai önéletrajz,
iskolai és egyéb végzettséget, szakképesítést igazoló dokumentumok másolata,
nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
A munkába állás időpontja:
A munkakör betölthető legkorábban 2023. 05.01.
A pályázat benyújtásának határideje: 2023. 04.11.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt az emberi erőforrás menedzsment nyújt (06-42/524-524/103-as és 567. mellék)
A pályázatok benyújtásának módja:
Postai úton, a pályázatnak a Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.)
Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését.
Személyesen, Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Emberi Erőforrás Menedzsment (4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 1.)
Elektronikusan a humanpolitika@nyiregyhaza.hu e-mail címre, szkennelve.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. 04.26.