Előreláthatóan áprilistól lesz újra dolga a felvételizőknek az ügyintézési időszakban, ami egészen 2023. július 12-ig tart majd.
Amennyiben az adatok feldolgozása során megállapítják, hogy a felvételi jelentkezéseteket hiányosan adtátok be, felszólítást kaptok majd a hiánypótlására. Ezért, ha már most tudjátok, hogy lesz mit pótolnotok a tavaszi ügyintézés során, érdemes legalább fejben összeszedni a teendőket, hogy amikor eljön a hiánypótlási időszak, ne kelljen kapkodnotok.
Arról, hogy milyen esetekben kaptok hiánypótlási felszólítást, bővebben itt olvashattok. Azonban fontos, hogy nem minden dokumentumhiány (ilyen pl. többletpontra jogosító igazolás hiánya) esetén kaptok hiánypótlási felhívást. Ennek oka, hogy minden jelentkező egyénileg dönthet arról, hogy a lehetőségek közül milyen dokumentumok alapján kívánja a pontszámítást kezdeményezni. Ezért bizonyos szükséges dokumentumok beküldésére nektek kell figyelnetek, hiszen nem érkezik felszólítás.