Japánban június 11-től már minden sarki boltban és italautomatában kapható a full zéró, 0 kalóriás, víznek látszó kóla. Vagyis eredeti nevén a Coca-Cola Clear. A cég egyébként április elsején jelentette be a hírt, de akkor mindenki csak tréfának gondolta. Úgy látszik, sokkal ügyesebbek voltak, mert így könnyen összeszedhették, hogy az emberek mit gondolnak a vízszínű kóláról.
A Index munkatársa megkóstolta az új üdítőt. Állítása szerint:
kicsit citrusosabb íze van ugyan, de teljesen megegyezik az eredeti, fekete kóláéval.
Azt egyelőre nem tudni, hogy más országokban, akár nálunk is kapható lesz-e a termék. Ugyanakkor biztosan kevesebb bűntudattal isszák majd, hiszen olyan, mintha az ember egy üveg vízzel sétálna.
Ez azonban még nem minden, a cég ugyanis megcélozta Japán mára egyik legnépszerűbb, csúhai piacát is. A csúhai alapja a sócsú, ami égetett szesz. Ehhez kevernek szódát és különböző gyümölcsöket aromaként.
A Coca-Cola ebben az új, számukra egyáltalán nem hagyományosnak mondható piacon is kipróbálja magát, igaz kísérleti jelleggel. Ezért nem valószínű, hogy Japánon kívül máshol is kapható lesz majd ez az ital.