Néhány óra alatt felfuttatta a virágmintákat.
Valljuk be, kikerülhetetlen volt, hogy a divatvilág ne csapjon le a szájmaszkokra, hiszen a koronavírus miatt állandó kiegészítője lett az emberek mindennapjainak. Érthető, ha sokak számára ez egy egészsége megőrzésére vagy környezete megóvására használt eszköz, azonban sokan úgy vélik, ha enélkül nem léphetnek utcára, akkor miért ne passzolhatna az épp aktuális szettjükhöz.
Valahogy így lehetett ezzel Katalin hercegné is, aki a nyár legbájosabb és legnőiesebb trendjét, az apró virágmintát a maszkjaival is hirdeti. Vilmos herceg felesége augusztusi első személyes látogatásán, melyet a Baby Bank nevezetű jótékonysági szervezetnél tett, felvonultatta az orvosi zöld maszkoktól klasszisokkal rokonszenvesebb verzióját, mely röpke 24 óra leforgása alatt trenddé nőtte ki magát.
A People magazin szerint 185%-al többen kerestek rá az interneten a virágmintás maszkokra. A hercegné által viselt Amaia maszkok pár pillanat alatt elfogytak, azonban jó hír, hogy számtalan opció áll a vásárlók rendelkezésére, ha hasonlót szeretnének beszerezni.
Egyébként nem Katalin az egyetlen híresség, aki hangsúlyt fordít az összhatásra, ha szájmaszkokról van szó, Katie Holmes is a mintákra szavaz.