Ötödik alkalommal nyerte el Nyíregyháza a Marketing Fővárosa címet

Ötödik alkalommal nyerte el Nyíregyháza a Marketing Fővárosa címet

2025-ben is Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa! Sorozatban ötödik alkalommal, 2025-ben 44 Marketing Gyémántdíjjal lett első a Magyar Marketing Szövetség, valamint a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által meghirdetett pályázaton. Az elismeréseket Zagyva Gyula, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője vette át Budapesten, a Digitál Marketing Fórum szakmai rendezvényén.

Tizedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség, valamint a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémántdíj pályázatot, amelyen Nyíregyháza 2024-ben is indult. Négy kategóriában lehetett nevezni marketing megoldásokkal, eszközökkel, a város minden kategóriában számos díjat tudhat a magáénak. A 2024 év végén beadott pályázatok eredményét most hirdették ki Budapesten.

Újabb győzelem, rekordszámú nevezésnél

Idén rekordszámú város nevezett, a több mint 200 beérkezett pályamunkát ismert, 60 fős szakemberekből álló zsűri bírálta el. Nyíregyháza 44 Marketing Gyémántdíjat kapott, amivel 2020, 2021, 2022 és 2023 után, ebben az évben is első helyen végzett, így sorozatban ötödször, 2025-ben is elnyerte a Marketing Fővárosa címet. Óriási fölénnyel utasította maga mögé a többi indulót, hiszen második helyen Miskolc végzett mindösszesen 21 díjjal, harmadik helyen pedig Mátészalka 18 elismeréssel.

Nyíregyháza a ranglista vezetője is

A 44 Marketing Gyémántdíjon és a Marketing Fővárosa címen kívül az örökös Gyémánt Ranglista első helyét is megtartotta a város, 142 Marketing Gyémántdíjjal. Nyíregyháza fölénye itt is jól érzékelhető, hiszen a lista második helyén Miskolc szerepel 69 Marketing Gyémántdíjjal. Ez a ranglista azt mutatja meg, hogy a települések összesen hány gyémántot szereztek 2015 és 2025 között. Az elismeréseket Zagyva Gyula, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője vette át Budapesten, a Digital Marketing Fórum szakmai rendezvényén.

„Látszik a város tudatos fejlesztése és marketingje”

Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézetének vezetője elismerően nyilatkozott Nyíregyháza munkásságáról. – Már a verhetetlen város címet is oda kell adnunk Nyíregyházának. De viccen kívül, mert ilyen díjunk még nincs, jól látszik a városnak a tudatos fejlesztése és a tudatos városmarketingje. Én, akinek hivatalból elég sok pályázatot tételesen meg kell néznie, örömmel látom, hogy Nyíregyháza sokszínű és benne van egy tudatos program, a projektelemek összerakása, tehát átgondolt a városnak a marketingje. Más városok is elindultak az úton, de úgy látszik, hogy Nyíregyháza az, aki a legtöbb díjat tudja elvinni, és ha így folytatja, akkor ez a jövőben is így marad.

Vármegyei sikerek

A vármegyéből nemcsak Nyíregyháza indult és nyert a pályázaton, hanem Vásárosnamény és Mátészalka is. A Kisvárosi első elnevezésű díjat Mátészalka kapta 18 Marketing Gyémántdíjjal, Vásárosnamény pedig 2025-ben 4 Marketing Gyémántdíjat vihetett haza. A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegyét illeti meg idén is, hiszen 66 Marketing Gyémántdíjat nyert el Nyíregyháza, Mátészalka és Vásárosnamény által.

#kapcsolódó

Túrabot, bakancs, jókedv: jöjjön velünk egy Kékestető-Galyatető gyalogtúrára

Túrabot, bakancs, jókedv: jöjjön velünk...

Barangolj velünk hazánk legmagasabb hegyvonulatán az őszi Mátra hívogató csúcsain....