Verébtábori élmények

Gönczi Dorina szeptemberben a Kölcsey Ferenc Gimnáziumban kezdi középiskolai tanulmányait. Az iskola kezdés előtt, verébtábor kovácsolta össze leendő osztálytársaival. Élményeiről nekünk is beszámolt.

A Kölcseyben immár hagyománnyá vált a kilencedikesek számára a verébtábor, ahol gazdag programokon, kirándulásokon vehetnek részt. A tábor célja, hogy egymást megismerjék a leendő kilencedik osztályosok és új barátságokra tegyenek szert.

Az idei táborozók között én is jelen voltam és úgy érzem, mondanom sem kell, hogy milyen jól éreztem ott magam. A hangulatos kirándulás 5 napon át tartott és nagyon jól összetoborozta a csapatot.

Az első napon, amikor utaztunk Sopronba, már mindenki jó kedvvel és nevetve beszélgetett egymással. Az odút során megálltunk Budapesten, illetve Pannonhalmán, ahol az apátság melletti kilátóhoz sétáltunk el és gyönyörködtünk a levendula mezőkben.

Az igazi élmények második nap kezdődtek. Meglátogattuk Sopron városát, műemlékeit. Fellépcsőztünk a Tűztoronyba, ahonnan elragadó panorámát láthattunk. Ott már mindenki fotót készített mindenkivel és a nevetésünktől zengett a város. Mindezek mellett a Kecske – templom, a Stornó – ház és a római kori kőtár csodáit tártuk fel aznapi túránk alatt. A városnéző túrán kisvonattal utaztunk és mókás viccekkel, beszélgetésekkel szórakoztattuk egymást.

Ellátogattunk Kőszegre és Szombathelyre a harmadik nap folyamán. Beöltöztünk középkori ruhákba és így próbáltuk beleélni magunkat az akkori világba. Nagyon vicces volt! Szombathelyen együtt vásároltunk a főtéren, sokat beszélgettünk és egyre jobban megismertük egymást.

Fertődön is jártunk, ahol az Eszterházy – kastély barokk stílusával és az ott élt emberek, uralkodók életével ismerkedtünk meg. Strandoltunk Fertőrákoson. Ott igazán összehangolódtunk. Kártyáztunk a parton, röplabdáztunk a homokban és labdáztunk a vízben. Nem akartunk visszamenni a szállásra, hiszen nagyon jól éreztük magunkat. A nap zárásaként megemlékeztünk a páneurópai piknikről.

Visszafelé megálltunk Nagycenken, ahol a Széchenyi család sírja található, és Győrben kisvonatoztunk.

A sűrű programok mellett mi szerveztünk egy mozizást és 2 foci EB szurkolást Sopron egyik terén. A panzióban este sokat beszélgettünk és nevettünk. Nagyon megszerettük egymást. Az 5 nap alatt barátságok és baráti körök alakultak ki, és élményekkel tértünk vissza. Nem akartunk hazamenni, legalábbis én biztos nem szerettem volna. A tábor nagyszerű nyaralás volt számomra. Örülök, hogy ott lehettem.

Gönczi Dorina 9.B

#kapcsolódó

Határtalanul a Kölcsey gimnáziumok között

Határtalanul a Kölcsey gimnáziumok...

A két Kölcsey csapata Nagyszalontán kezdte partiumi barangolását, ahol az Arany-emlékévnek...

Az Aradi vértanúk előtt tisztelegtek

Az Aradi vértanúk előtt tisztelegtek...

Az Aradi vértanúk napja alkalmából megemlékezést tartottak iskolánkban. Az...