2022-ben is Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa – Rangos elismerést kapott a város

2022-ben is Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa – Rangos elismerést kapott a város

Nyolcadik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, amelyen Nyíregyháza 2022-ben is indult. A város pályázatait a Város-Kép Nonprofit Kft. munkatársai készítették és adták be.

Idén négy kategóriában lehetett nevezni marketing megoldásokkal, eszközökkel. Az ismert szakemberekből álló zsűri a 146 pályamunkát a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerű megvalósítás, a kitűzött célok elérését jelentő hatásosság és a források célszerű felhasználását jelentő hatékonyság szempontjai alapján értékelte.

Budapesten, a marketing szakma csúcstalálkozóján, a Marketing Summit Hungary 2022 konferencián adta át a díjakat Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke, Dr. Papp-Váry Árpád, az Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Prof. Dr. Piskóti István, az MMSZ elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője.

Nyíregyháza 20 Marketing Gyémánt Díjat kapott, amivel 2020 és 2021 után idén is első helyen végzett a megméretetésen, így újra elnyerte a Marketing Fővárosa címet is.

Ezen kívül az örökös Gyémánt Ranglista első helyére került 64 Marketing Gyémánt Díjjal. A Gyémánt Ranglista mutatja, hogy a települések összesen hány gyémántot szereztek 2015 és 2022 között.

A Kisvárosi első elnevezésű díjat Vásárosnamény városa tudhatja magáénak 9 Marketing Gyémánt Díjjal.

A Marketingaktív Megye díj Szabolcs-Szatmár-Bereg megyét illeti meg idén is, hiszen 29 Marketing Gyémánt Díjat nyert el Nyíregyháza és Vásárosnamény által.

A díjátadó ünnepségen Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke kiemelte városunk teljesítményét:

- Nyíregyháza évek óta nagy előnnyel vezeti a ranglistát, amihez külön gratulálok, hiszen ez jó az ott élők számára és jó üzenetet közvetít az ország számára is. Kívánom, hogy folytassa tovább ezt a példamutató marketing tevékenységet.

 

Prof. Dr. Piskóti István, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének vezetője így nyilatkozott:

- Nyíregyháza felismerte azt, hogy a városmarketingnek milyen óriási szerepe van. A díjakból pedig látszik, hogy van egy nagyon tudatos és megfontolt építkezés, aminek köszönhetően a város presztízse folyamatosan nő, melyben a város polgármesterének is hatalmas szerepe van.

A díjakat a Zagyva Gyula, a Város-Kép Nonprofit Kft. ügyvezetője vette át

Budapesten szeptember 15-én.

#kapcsolódó

Égett a tarló

Égett a tarló

Száz méter hosszan.

Lakossági felhívás – ne etessük a vízimadarakat!

Lakossági felhívás – ne etessük a vízimadarakat!

A tapasztalatok alapján az alapvetően jó szándékú emberek nincsenek tudatában...